Από το Blogger.

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Με χάρτη και όχι GPS?

Ο ξενοδόχος, όταν έρχεται η στιγμή να πάρει αποφάσεις σχετικά με τις τιμές και την διαθεσιμότητα των δωματίων του ξενοδοχείου του, δεν θα πρέπει να βασίζεται σε συναισθήματα και ένστικτα , αλλά σε  λεπτομερή ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού.  Αντιλαμβανόμαστε το ένστικτο να πει "ναι" σε έναν επισκέπτη. Χωρίς τα σωστά δεδομένα, την πρόβλεψη πληρότητας μεσοπρόθεσμα και την διορατικότητα στην ανάλυση στοιχείων και πληροφοριών, η απόφαση για το αν πρέπει ή όχι να πουληθεί ένα δωμάτιο σε μια συγκεκριμένη τιμή μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρή. Η επεξεργασία αυτών των δεδομένων σε συνδυασμό με την δυναμική του ξενοδοχείου και την θέση του στην αγορά θα επιτρέψει στον ξενοδόχο να κλείσει το σωστό δωμάτιο στον σωστό πελάτη την σωστή στιγμή στην σωστή τιμή.

Η επιλογή λοιπόν των ιδανικών συνθηκών και η χρήση των κατάλληλων εργαλείων ανάλυσης δεδομένων θα επιτρέψουν στον ξενοδόχο να διαθέτει τα δωμάτια του στις τιμές εκείνες που οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων και κατ’ επέκταση σε αύξηση των εσόδων του.

Η διαχείριση του ξενοδοχείου είναι σαν την βόλτα του επισκέπτη στα δρομάκια της πόλης σας με τον χάρτη της χώρας σας αντί για GPS. Θα ανακαλύψει πράγματα αλλά θα του πάρει περισσότερο χρόνο και θα έχει πολλές περισσότερες πιθανότητες να χαθεί!

Εσείς τι εργαλεία χρησιμοποιείτε για την καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων σας;


Η Travel and Hospitality Services πιστεύει στον διάλογο και καλωσορίζει τα σχόλια σας. Be Social! Like, Comment, Share.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου