Από το Blogger.

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Social.... Hospitality!

Οι ταξιδιώτες-επισκέπτες (δυνητικού πελάτες του καταλύματος σας) πρέπει να γνωρίζουν την ύπαρξη της επιχείρησής σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα κανάλι επικοινωνίας που το τμήμα μάρκετινγκ του καταλύματός σας πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη του για να καθορίσει την πολιτική προβολής και επικοινωνίας.

Οι τελευταίες ενδείξεις στον τομέα της επικοινωνίας δείχνουν ότι λιγότερο από το  47% των εν δυνάμει ταξιδιωτών εμπιστεύεται πλέον τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης και προβολής (τηλεόραση, έντυπες καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες) ενώ ένα εντυπωσιακό ποσοστό άνω του 70% εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται online για να κάνουν τις επιλογές τους.

Οι "πελάτες" σας είναι SOCIAL. Εσείς;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου